diumenge, 23 de maig del 2010

X CURSA DE MUNTANYA DE PAÜLS “Campionat de Catalunya Individual” FEEC

Diumenge 23 de Maig de 2010, Joel, Gerard i jo (Farrera) de bon matí vam sortir cap a Paüls.

Vam aparcar com vam poder els cotxes, ja que el poble es molt penjat, els carrers molt estrets i quasi no hi ha aparcaments, i ens vam dirigir cap al Casal a recollir els pitrals i la bossa d’obsequi.
Ens vam canviar i prepara per “la batalla” tot observant les majestuoses vistes dels “Ports” que teníem davant i a sobre nostre.
A les 9 en punt del matí des de les piscines municipals, van encendre el “Xupinazo” i es va donar la sortida a les dones i a les 9:15 als homes.

Sortida en baixada per agafar la carretera que arriba al poble i fer un recorregut pels carrers i carrerets d’aquest i després començar a sortir del poble en direcció a les muntanyes.
A partir d’aquí una forta pujada i un seguit de pujades i baixades fins al final de la cursa que acabava amb una vertiginosa baixada des de les muntanyes fins al poble.
Pel que la gent comentava, les fotos i les impressions dels companys que la van acabar es la millor cursa que hi ha a la zona, Catalunya i fins i tot hi ha gent que s’atreveix a dir que a l’estat espanyol.
Comento això perquè jo la vaig acabar a les 10 del matí quan el genoll esquerre va dir “quietorrrrrrr !!!!!!!” i vaig haver de parar.

Me’n vaig tornar fins al avituallament, els vaig ajudar a desmuntar-lo, i em van portar molt amablement al poble i a partir d’aquí em vaig dedicar a fer vida social, fotos i a veure amb Francesc “del cotxe de línia” com els primers “jabalins” i els companys arribaven a meta, Joel a la posició 21 i Gerard a la 176.
Com diu el dixo: “hi ha mes dies que llangunisses”. Ara bé l’any que bé sens falta hi hem de tornar i si pot ser anar-hi mes gent.

Mes informació.
http://sites.google.com/site/cursadepauls/

Salut, pedals, kilometros i gasssssssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada