diumenge, 15 d’abril del 2012

Cursa Panxampla 2012 -L'Alfara de Carles-


El diumenge 15 d’Abril, aprofitant que dissabte sortia de treballar, vaig anar directe des d’Ascó cap a Alfara de Carles, sort que vaig anar amb temps perquè ja em vaig liar per arribar al lloc!!

Una vegada allí, dorsal i a correr. El perfil era el típic de tota la pujada al començament i després tot avall, de manera que començem a pujar progressivament fins al punt més alt, la Punta de l’Espina (1.182 m). Continuem planejant una estona per dalt, sort que dura poc perquè fotia un vent que casi se m’emporta, després practicament tot avall fins al poble.

Una cursa amb bones vistes, bons senders i que es va fer dura perquè van sortir 23 km. Amb 1600 D+. Acabo amb gairebé tres hores i a la posició 39... una altra al sac!!!


Toni Molins.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada