dimecres, 2 de maig del 2012

III Marató de la Fageda - La Sènia -


Aquest passat diumenge 29 d'Abril vaig anar a la Sènia a fer la Marató de la Fageda (42 km i 2.200 md+), la cursa puntuava pel circuit de curses de muntanya de les terres de l'Ebre, era el meu debut a la llarga distancia i vaig acabar molt content pel resultat i per com em vaig trobar durant la cursa.

La cursa començava a les 07.30h i per no matinar tant vaig marxar el dissabte desprès de sopar a fer nit a la Sènia, el diumenge a les 06.30 va sonar el despertador, vaig anar a buscar el dorsal i a les 07.30 vam començar a córrer, tant sols iniciar la cursa ja vam començar a pujar fins a arribar a “l'Escaleta” (Km 10) a 1.100 m., tot seguit una forta baixada passant per la “cruïlla dels plans” (Km 14) i arribant a la “Font Teix” (Km 18), tot seguit un altra vegada costa amunt passant pel “Faig Pare” (Km 23) i arribant al punt mes alt del circuit a 1.250 m. (Km 26), desprès tornem a baixar passant una altra vegada per la “cruïlla dels plans” (Km 28), una petita pujada per arribar al km 30 i a partir d’aquí tot baixada passant per la “Font de Pallerols” (Km 36) fins a arribar a la meta a la 7a posició desprès de 4h 17min.


Una cursa molt guapa, amb uns senders espectaculars i una molt bona organització.


Salut i gassssssssssss a tope!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada